Koszty i czas dostawy

 

Jaki jest koszt wysyłki?

 

Koszt wysyłki jest zależny od tego na jaki sposób zapłaty się zdecydujesz oraz od tego jakiego przewoźnika wybierzesz by dostarczył Ci zakupiony towar. I tak:

 

I.                  Przedpłata na konto (płacisz nam za towar przed jego wysyłką):

a) Kurier DPD: 5,99 zł (przesyłka ZA DARMO od 200 zł)

b) Paczkomaty InPost: 9,50  (przesyłka ZA DARMO od 200 zł)

 

 

II.                 Pobranie (płacisz listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze przesyłki):

a) Kurier DPD: 18,99 zł (przesyłka ZA DARMO od 260 zł)

b) Paczkomaty InPost: 11,84 zł (przesyłka ZA DARMO od 260 zł)

 

 

Jaki jest czas dostawy od momentu wysyłki z Waszego sklepu?

 

Czas dostawy jest zależny od tego jakiego wybierzesz dostawcę. I tak:

 

Paczkomaty InPost: 1-2 dni (96% paczek jest do odbioru w paczkomacie w ciągu 24h)  

- firma kurierska DPD: większość przesyłek dociera w ciągu 24h

- odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym ustaleniu miejsca i czasu w naszej siedzibie w Grudziądzu

 

 

Czym wysyłacie przesyłki?

 

Przesyłki wysyłane są:

 

- Paczkomatami InPost - www.paczkomaty.pl 

- firmą kurierską DPD – www.dpd.com.pl

- odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym ustaleniu miejsca i czasu w naszym magazynie w Gdańsku

 

 

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

 

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Gdy nikogo nie zastaną, listonosz i kurier powinnien zostawić awizo w skrzynce bądź drzwiach. Przy wybrorze paczkomatów otrzymają Państwo sms informujący, że paczka jest już do odbioru.

 

 

Czy kurier będzie się kontaktował przed dostawą?

 

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

 

 

Jak szybko realizujecie zamówienia?

 

- Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia zakupione produkty wychodzą z naszego magazynu.

- Przy wyborze dostawy poprzez Paczkomaty InPost zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11.30, wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia.  

- Przy wyborze dostawy przez firmę kurierską zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11.30, wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia.

- Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

- Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej 

 

 

Przesyłka się opóźnia?

 

- Najprościej skontaktować się z firmą przewozową:

* DPD: 801 400 373 lub 22 577 55 55

* InPost obsługującą Paczkomaty 24h/7: 722 444 000

- Interweniować można też bezpośrednio w naszym sklepie pod nr tel. 607-649-111 lub korzystając z formularza kontaktowego.


Uwaga! 

 

Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta. Reklamacje na zagubione przesyłki pocztowe możemy złożyć po upływie 14dni od nadania. Odszkodowania z tytyłu zaginionych przesyłek wypłacane są zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel