wYMIANA TOWARU
Wymiana produktu? To proste i darmowe!
- Zakupione u nas produkty wymieniamy za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i posiada wszystkie oryginalne metki.
- Na wymianę towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Krok po kroku - jak wymienić produkt?
1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany.
Zapamiętaj, że wymiany możesz dokonać tylko w obrębie zakupionego modelu. Czyli wymiany możesz dokonać np. na inny rozmiar lub kolor tego samego modelu który został kupiony.
Jeśli chcesz "wymienić" np. słuchawki na portfel - dokonaj zwykłego zwrotu słuchawek i złóż nowe zamówienie na portfel.
2. Do przesyłki dołączyliśmy "Dokument wymiany / zwrotu" – wypełnij go dokładnie, podając dane produktu, który wymieniasz i na który wymieniasz. Nowy dokument możesz również ściągnąć z naszej strony (ściągnij PDF).
3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) i odeślij na adres:
„ojajego.pl” FRESH BRANDS
ul. Waryńskiego 32-36 (budynek GPP Inkubator Przedsiębiorczości), 86-300 Grudziądz; tel. kontaktowy: 607-649-111; z dopiskiem „wymiana”.
Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu kilku dni na nasz koszt, wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
Pamiętaj:
- Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".
ZWROT TOWARU
Zwrot? To proste:
- Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
- Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
Krok po kroku - jak zwrócić towar?
1. Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania, z pełnym ometkowaniem i powinien być w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta.
2. W przesyłce był dołączony "Dokument zwrotu / wymiany" – wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego. Nowy dokument możesz również ściągnąć z naszej strony (ściągnij PDF).
3. Zapakuj zwracany produkt i wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) odeślij na adres:
„ojajego.pl” FRESH BRANDS
ul. Waryńskiego 32-36 (budynek GPP Inkubator Przedsiębiorczości), 86-300 Grudziądz; tel. kontaktowy: 607-649-111; z dopiskiem „wymiana”.
Pamiętaj:
- Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
- Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym w przeciągu ok. 7 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.
- Koszty wysyłki i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".
rEKLAMACJE
Na większość produktów w naszym sklepie jest 1 rok gwarancji producenta. Dodatkowo na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.
Krok po kroku - jak zareklamować produkt?
By usprawnić przykry proces, jakim niewątpliwie jest reklamacja, uruchomiliśmy w tym celu "Dział Reklamacji (RMA -ang. Return Merchandise Authorization)". By szybko i sprawnie reklamować towar, należy:
1. Zalogować się w naszym sklepie internetowym
2. Wejdź w "Twoje konto"
3. Wybierz "Dział reklamacji RMA - Twoje reklamacje"
4. Kliknij w "Dodaj reklamację"
5. Wypełnij wszystkie pola i zgłoś reklamację
6. Wydrukuj zgłoszenie reklamacyjne (prawy dolny róg ekranu)
7. Zapakuj zwracany towar wraz z dokumentem zakupu (paragun lub faktura VAT)
8. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:
„ojajego.pl” FRESH BRANDS
ul. Waryńskiego 32-36 (budynek GPP Inkubator Przedsiębiorczości), 86-300 Grudziądz; tel. kontaktowy: 607-649-111; z dopiskiem „reklamacja”.
Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Pamiętaj:
- Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Pliki do pobrania: